Hubungi Kami

Alamat:
SSN(M) SMK SERI KOTA Jalan Air Leleh, 75050 Melaka.

Tel:
606-2825126

Fax:
606-2823169

E-mail:
sekolahsukanmelaka@gmail.com
MEB2145@moe.edu.my

URL Portal:
http://ssmsmkserikota.blogspot.com/

Peta Lokasi Sekolah:

106 comments:

  1. mcmana cara nak masuk ke sekolah sukan melaka tq. Utk kemasukan ting satu
    my email rbl.roslin.64@gmail.com tq

    ReplyDelete
  2. Kemasukan ke SSN Melaka tidak dilakukan melalui permohonan, sebaliknya dilaksanakan melalui tawaran berdasarkan syarat-syarat berikut:
    1. Mewakili daerah atau negeri dlm sukan tertentu di peringkat MSSM.
    2. Melalui ujian TID / Talent Scouting terlebih dahulu dan disahkan oleh panel
    pemilihan.
    3. Terhad kepada sukan yang ditawarkan ketika ini seperti Bola Sepak, Bola
    Jaring, Sepak Takraw, Olahraga, Badminton, Hoki dan Memanah (sukan lain
    masih belum ditawarkan).

    Sekian untuk makluman dan terima kasih.

    b/p: GPK Hal Ehwal Murid,
    SSN SMK Seri Kota, Melaka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau hanya pernah mewakili sekolah .. tapi bekas pelajar sekolah sukan

      Delete
    2. Sila hubungi pihak sekolah untuk makluman lanjut di talian 062825126.
      Terima kasih.

      Delete
    3. ada untuk kemasukan pada tahun 2016 tak bagi tingkatan 4?

      Delete
    4. ada untuk kemasukan pada tahun 2016 tak bagi tingkatan 4?

      Delete
    5. ada untuk kemasukan pada tahun 2016 ta bagi tingkatn 4? sy mewakili negeri terengganu ke peringkat kebangsaan 2014 di selangor dalam kejohanan sukan prestasi tinggi sekolah dan mendapat tempat ke5 dalam sukan olahraga

      Delete
    6. kalau pihak tuan puan nerminat dgan kebolehan sy tuan puan boleh hubungi sy 0199047399

      Delete
    7. waki daerah macam mana??untuk bola sepak

      Delete
    8. waki daerah macam mana??untuk bola sepak

      Delete
    9. Macam mna nak melakukan ujian tid

      Delete
    10. This comment has been removed by the author.

      Delete
  3. Assalamualaikum..saya merupakan bapa kepada salah seorang murid yang menetap di asrama SSN (M) SMK Seri Kota. Pada pandangan saya asrama tersebut sangatlah cantik dan kemas serta memuaskan untuk penuntut mendiaminya.
    Walaubagaimana pun tempat riadah untuk ibubapa melawat pada hujung minggu tidak disediakan dengan cukup dan sempurna.Hanya terdapat 2 pondok saja yang disediakan tidak cukup untuk menampung semasa ibubapa melawat anak-anak di asrama. Pada ketika ini hanya kaki lima dan koridor laluan pejalan kaki menjadi tempat riadah dan menjamu selera semasa ibubapa melawat anak-anak di asrama.
    Sehubungan dengan itu, pada pandangan dan cadangan saya bolehlah sekiranya dewan makan di asrama dijadikan tempat pertemuan murid-murid dengan ibubapa kerana dewan tersebut mempunyai kemudahan asas dan lebih selesa.
    Semoga cadangan ini akan mendapat perhatian pihak pengurusan asrama. Sekian terima kasih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih di atas keprihatinan dari pihak tuan.

      Delete
  4. klau mwakili kelab akademi bola sepak cana pulak ? + sijil

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sila hubungi pihak sekolah untuk makluman lanjut di talian 062825126.
      Terima kasih.

      Delete
  5. salam .. kepada pemilik blogger SSN Seri Kota .. saya ingin mengetahui bila sesi pemilihan bola sepak b-16 diadakan ?? Dan bertempat di mana ? Sekian ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sila hubungi pihak sekolah untuk makluman lanjut di talian 062825126.
      Terima kasih.

      Delete
  6. Sy fatin... 2015 umur sy 15 tahun..sy sanga-sangat berminat dgn sekolah skn.. sy mohon sangat.tlonglah pertimbangkan sy dahulu.sy mengambil bahagian olahraga.tapi hanya wakil sekolah sahaja.menurut sumber diatas ia terhad.dri darjah 2 sy sdh mula ambil bahagian dalam larian sehingga sekarang.sy mohon sangat.selain dri olahraga sy juga menyertai bola jaring. Sy penah mewakili daerah ketika umur sy 12 thun.dan sampai sekarang sy masih bermain bola jaring dan juga olahraga.sy mohon pihak sekolah dapat pertimbangkan sy dahulu.sy mohon sangat-sangat.sila hubungi nombor ini.. 019-7209300..sy mohon sangat2

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sila hubungi pihak sekolah untuk makluman lanjut di talian 062825126.
      Terima kasih.

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
  7. Salam ....
    Saya Tingkatan 6 bawah 2014 nk Tingkatan 6 atas .... kat sekolah ni Ade subjek ICT , Pengajian Am , Pengajian Perniagaan , Seni Visual ,& MUET ...?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buat masa ini, sekolah kami tidak menawarkan subjek ICT dan Seni Visual untuk Tingkatan 6. Harap maklum.

      Delete
  8. Anak saya Ting 3 sekarang.PT3 kurang memuaskan.tetapi aktif dalam Sukan olahraga peringkat Sekolah Dan daerah.Hoki peringkat negeri dan kebangsaan.Cikgu sekolah dia tak benarkan dia tukar Sekolah.boleh tak saya datang untuk mohon sendiri untuk anak saya masuk Sekolah sana.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sila hubungi pihak sekolah untuk makluman lanjut di talian 062825126.
      Terima kasih.

      Delete
    2. Sye wakil sekolah untuk olahraga 4acara iaitu 100meter-no3 4×4meter-no3 lompata tinggi-no3 lompat kijang-no3 dan sye pernah wakil daerah untuk bola tampar tp kami kalah di peringkat suku akhir untuk bola tampar peringkat sekolah pula sye mendapat naib johan...layak kah sya untuk ke sekolah sukan negeri melaka ini?....reply please🙏🙏

      Delete
  9. As salam sya muhammad aqil bnyk mnyertai sklh dlm bidang sukan,sya xpnh trlps dri pemilihn untuk acara bola sepak sklh rndh dan mnngah,sya bhrp sgt untuk msuk SSN ni,sya ingin mnjadi atlit sklh ni,sya hrp sya dpt,buat mse skrng sya bemain untuk kelab bola sepak ombak football club slh 1 kelab yg bmain liga 1mcc , sya muhammad aqil sgt sgt bhrp kpd pihak sklh SSN ni, untuk plih sya msuk ke dlm sklh sukan ini,sya umur 15 sklh di Sekolah Menengah Padang Tembak KL..sya sgt bhrp kpd pihak sklh,sya hmpir msuk ke sklh sukan bukit jalil SSBJ tpi tidak dpt..sya hrp sgt sya dpt kli ni,sya ingin jdi slh seorng atlit SSN tq.

    ReplyDelete
  10. As Salam. Adakah panggilan ke 2 untuk kemasukan ke ting 1 SSN dan bila?

    ReplyDelete
  11. Kalau nak ambik f6 dalam sekolah ni saja kena mewakili sukan sukan yang ditetapkan? Saya ada mewakili dearah, negeri and sedang berlatih untuk antarabangsa tapi dalam sukan taekwondo. Boleh kalau hanya nak enroll f6?

    ReplyDelete
  12. ​Assalammualaikum,

    Saya Haneef, nak bertanya mengenai track larian di sekolah sukan melaka ni. Boleh ke orang luar untuk datang sana untuk membuat latihan? hanya seminggu sekali sahaja. Berkemungkinan pada hari sabtu pagi atau petang.

    Terima Kasih,

    ReplyDelete
  13. Sye umur 15.sye teringin nak msuk sekolah nie.saye nak masuk acara bola sepak.sebelum nie sye pernah main akademik bola sepak di terengganu.boleh x sye nak masuk.mohon penjelasan

    ReplyDelete
  14. saya umur 15 tahun sekolah di SMK SUNGAI ABONG, saya pernah mewakili sekolah dalam acara. Merentas desa daerah, balapan daerah dan bola sepak daerah. Boleh ke saya masuk sekolah ni.

    ReplyDelete
  15. saya umur 15 tahun sekolah di SMK SUNGAI ABONG, saya pernah mewakili sekolah dalam acara. Merentas desa daerah, balapan daerah dan bola sepak daerah. Boleh ke saya masuk sekolah ni.

    ReplyDelete
  16. Salam, saya merupkan salah seorang alumni Sek Men Seri Kota, SPM 1990. Saya ingin mengucapkan selamat maju jaya kepada sekolah Seri Kota. Semoga sentiasa melahirkan pelajar-pelajar yang cemerlang dalm bidan akademik dan sukan.

    ReplyDelete
  17. Salam, saya merupkan salah seorang alumni Sek Men Seri Kota, SPM 1990. Saya ingin mengucapkan selamat maju jaya kepada sekolah Seri Kota. Semoga sentiasa melahirkan pelajar-pelajar yang cemerlang dalm bidan akademik dan sukan.

    ReplyDelete
  18. Saya muhammad haziq ingin bertanya bagi sesi 2015 bila tarikh pembukaan untuk mendaftar

    ReplyDelete
  19. Saya muhammad haziq ingin bertanya bagi sesi 2015 bila tarikh pembukaan untuk mendaftar

    ReplyDelete
  20. Saya Mohamad fariz berumur 15 tahun dari Negeri sembilan ..berasal dari Johor bahru ..Saya Amat meminati Sukan larian ..Boleh kah saya Memohon sekolah sukan ni..?

    ReplyDelete
  21. Saya nur fakhira . 15 tahun dari negeri johor . Nk tanya ada suka bowling tak dekat smk seri kota ? Sebb saya berminat nak masuk sekolah sukan . Saya pernah mewakili johor ke peringkat kebangsaan (MSSM) 2 kali dalam suka bowling .

    ReplyDelete
  22. Saya nur fakhira . 15 tahun dari negeri johor . Nk tanya ada suka bowling tak dekat smk seri kota ? Sebb saya berminat nak masuk sekolah sukan . Saya pernah mewakili johor ke peringkat kebangsaan (MSSM) 2 kali dalam suka bowling .

    ReplyDelete
  23. Saya nur fakhira . 15 tahun dari negeri johor . Nk tanya ada suka bowling tak dekat smk seri kota ? Sebb saya berminat nak masuk sekolah sukan . Saya pernah mewakili johor ke peringkat kebangsaan (MSSM) 2 kali dalam suka bowling .

    ReplyDelete
  24. Saya nur fakhira . 15 tahun dari negeri johor . Nk tanya ada suka bowling tak dekat smk seri kota ? Sebb saya berminat nak masuk sekolah sukan . Saya pernah mewakili johor ke peringkat kebangsaan (MSSM) 2 kali dalam suka bowling .

    ReplyDelete
  25. Saya nur fakhira . 15 tahun dari negeri johor . Nk tanya ada suka bowling tak dekat smk seri kota ? Sebb saya berminat nak masuk sekolah sukan . Saya pernah mewakili johor ke peringkat kebangsaan (MSSM) 2 kali dalam suka bowling .

    ReplyDelete
  26. Saya nur fakhira . 15 tahun dari negeri johor . Nk tanya ada suka bowling tak dekat smk seri kota ? Sebb saya berminat nak masuk sekolah sukan . Saya pernah mewakili johor ke peringkat kebangsaan (MSSM) 2 kali dalam suka bowling .

    ReplyDelete
  27. saya irfan syamil. 15 tahun dari perak.saya berminat untuk memasuki sekolah ini.saya pernah mewakili daerah dalam sukan hoki sebanyak dua kali.saya harap pihak sekolah dapat mempertimbangkannya

    ReplyDelete
  28. Saya Gilbert Tan , adalah bekas pelajar dari tahun 1978 hingga 1982. Kami sudah mencari bekas bekas guru dan murid murid 1982. Beberapa bekas pelajar ingin menbuat satu reunion . Harap pihak sekolah dapat menolong untuk mendapat contact bekas guru guru yang masih ada atau yang sudah bersara.

    Terima Kasih

    ReplyDelete
  29. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  30. kalau wakil sekolah untuk mssm sahaja macam mane??saya wakil sekolah untuk mssm semasa saya darjah 4&6..saya tetingin nk masuk sekolah sukan kalau saya boleh..saya masih berumur 12 tahun dan masih belum bersekolah menengah jadi saya harap saya boleh dipertimbangkan utk masuk ke sekolah sukan ini..sekian,terima kasih.

    ReplyDelete
  31. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  32. Hai Assalamualaikum...sye muhd shaiful...berumur-14 tahun...berasal dri N.sembilan...mengambil bhagian dlam sukan bola sepak...sye mewakili SSN N.Sembilan U-15...didalam liga KPM 2015 diperingkat kebangsaan....Sye juga merupakan pemain dibwah Persatuan Bola Sepak Negeri Sembilan iaitu Kelab N.Sembilan Soccer Kids...jika permohonan sye dpat diterima ke sekolah sukan ni sila call sye(011-15263974),(013-6933974)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sye harap permohonan sye ni dpat diterima oleh pihak sekolh...dan pihak pengurusan bola sepak sekolah

      Delete
    2. sye bersekolah di SMK Tunku Besar Burhannudin...Kuala Pilah...N.Sembilan

      Delete
  33. As salam..sye igin bertanye..jika selepas pt3 2015 ini sye igin msuk kesana..apakah syarat2nya?dan bagaimanakah cara igin memasuki sklah tersebut..saya dari aliran tahfiz igin pindh ke sekolah sukan jd..sye igin membuat permohonan di sekolah sukan..di sklah menengah ini sya pernah mewakili bola jaring dlam peringkat sekolah..dan daerah..saya igin sgat2 mohon msuk disekolah ini..sekian..

    ReplyDelete
  34. As salam..sye igin bertanye..jika selepas pt3 2015 ini sye igin msuk kesana..apakah syarat2nya?dan bagaimanakah cara igin memasuki sklah tersebut..saya dari aliran tahfiz igin pindh ke sekolah sukan jd..sye igin membuat permohonan di sekolah sukan..di sklah menengah ini sya pernah mewakili bola jaring dlam peringkat sekolah..dan daerah..saya igin sgat2 mohon msuk disekolah ini..sekian..

    ReplyDelete
  35. Saya telah mewakili daerah. Dalm 800meter dan mendapat tempat kedua. Jadi laya .kah saya madok sekolah sukan melaka

    ReplyDelete
  36. Saya sangat berminat untuk memasuki sekilah sukan melaka saya harap saya layak untuk memasuki sekolh tersebut setelah mewakili peringkat daerah

    ReplyDelete
  37. Assalam...permainan bola tampar tkde ke dlm sekolah sukan ni??

    ReplyDelete
  38. Jika telah menolak tawaran kemasukan tingkatan 1 bolehkah memohon semula ?

    ReplyDelete
  39. Jika telah menolak tawaran kemasukan tingkatan 1 bolehkah memohon semula ?

    ReplyDelete
  40. Saya ingin bertnya anak saya mewakili daerah dlm perlawanan hoki dri darjah 4 sehingga darjah 6. Pernah mewakili negeri terengganu ke kedah dlm perlawanan hoki. Kalau saya ingin memohon sekolah sukan ini macam mana.

    ReplyDelete
  41. Saya nak masuk sukan
    Tapi saya main bola peringkat daerah bawah 15

    ReplyDelete
  42. Saya nak masuk sukan
    Tapi saya main bola peringkat daerah bawah 15

    ReplyDelete
  43. Mcm mne nak mohon sekolh sukan dan apa syarat nya ?

    ReplyDelete
  44. Mcm mne nak mohon sekolh sukan dan apa syarat nya ?

    ReplyDelete
  45. Sya umur 15,, mngmbil sukan bahagian memnah bahgian negri..nk thu syrt kemsukn? Minimum keptusn yg dpt..

    ReplyDelete
  46. Assalam, saya ade cucu yang pernah mewakili negeri sembilan dan daerah Seremban dalam sukan olahraga dia terlalu berminat untuk masuk ke sekolah pihak tuan ini . Sekiranya ada peluang beritahu macam mana cara cucu saya boleh memohon ?umurnya 14 tahun perempuan

    ReplyDelete
  47. Sekolah dia telah menjadi juara dalam acara tersebut jadi saya hanya mengharap bahawa pihak tuan dapat memberi pandangan

    ReplyDelete
  48. as salam..cikgu...kelayakan brp PT3 utk kemasukan sek sukan nie?sy pernah mewakili sek MSSD acara bola tampar n ragbi bwh15 thn...jika sy layak sila hubungi saya di talian 011-23268851/0136383616

    ReplyDelete
  49. as salam..cikgu...kelayakan brp PT3 utk kemasukan sek sukan nie?sy pernah mewakili sek MSSD acara bola tampar n ragbi bwh15 thn...jika sy layak sila hubungi saya di talian 011-23268851/0136383616

    ReplyDelete
  50. sekirenye saye tidap pernah main sukan di bawah MSSM tetapi main di bawah malaysian airport di peringkat kebangsaan...boleh kah mohon untukk sekolah ini???

    ReplyDelete
  51. sekirenye saye tidap pernah main sukan di bawah MSSM tetapi main di bawah malaysian airport di peringkat kebangsaan...boleh kah mohon untukk sekolah ini???

    ReplyDelete
  52. bolehkahdapat sekolah ini sekirenye main di peringkat kebangsaan tapi bukan di bwh MSSM

    ReplyDelete
  53. bolehkahdapat sekolah ini sekirenye main di peringkat kebangsaan tapi bukan di bwh MSSM

    ReplyDelete
  54. Asalam saya ibu kepada anak saya ingin bertanya sekiranya anak saya pernah mewakili mssd dalam acara bola sepak bolehkah anak saya memasukki sekolah ini untuk ke tingkatan 4 sekiranya pemohonan saya ini diterima oleh pihak sekolah sila hibungi saya 0192595882 salbiah

    ReplyDelete
  55. saya tingkatan 4 dan saya benar benar ingin masuk sekolah sukan ini tapi saya hanya wakil sekolah rendah.pada tingkatan satu sampai tingkatan 3 saya tidak bermain bola sepak disebabkan masalah keluarga tetapi pada tingkatan 3 bulan july masalah keluarga saya pun selesai dan saya kembali bermain bola sepak.saya berlatih dribbling skill selama 9 jam(3jam pagi+3jam petang+3jam malam).saya sangat yakin dengan kaki saya.kalau ade ape-ape yang nak beritahu saya sila hubungi 0148382700 / rygert17@gmail.com

    ReplyDelete
  56. Sye tingkatan 4..adakah maseh berpeluang memasuki skolah tersebut...sye telah mewakili sekolah,daerah dan kebangsaan bgy sukan bola baling serta telah mewakili daerah bgy sukan bola jaring..sye juge telah mewakili daerah bgy sukan hoki..sye juga mewakili sekilah bgy sukan badminton...jady sye harap die beri peluang untuk memasuki sekolah sukan melaka...

    ReplyDelete
  57. sy pnh mewakali mssmns ke mssm wakil badminton.dlu pnh dpt tawaran skolah sukan tp tolak,ingtkn nk msok skola sukan lah tahun dpn.kne mohon ke sbb next year form 4

    ReplyDelete
  58. Assalammualaikum...saya ayah anak kepada muhammad saifullah..saya memohon supaya ssmsmkserikota dapat memilih anak saya untuk bersekolah disitu..anak saya berbakat dalam bidang bola sepak...posisi anak saya adalah goalkeeper.Anak saya pada tahun ini terpilih mewakili daerah iaitu mssj U15 pada bulan 7 ini...anak saya bermula bermain keeper pada umur 7 tahun dan dipilih mewakili johor...pada perlawanan di kuantan johor mendapat no2 tewas pada perlis...tinggi anak saya 172cm 59kg...saya harap ssmsmkserikota dapat memilih anak saya....kalau ade ape2 maklumat sila hubungi 0178700849

    ReplyDelete
  59. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  60. assalam..boleh tak sye memohon untuk 2016 sye baru tingkatan 3 berumur 15 tahun... sye pernah mewakili daerah dlm pertandingan olahraga(200,400 dn 4x400),merentas desa dan bola sepak..sye juga pernah bermain bola sepak dlm liga rakyat dan liga sepang

    ReplyDelete
  61. Saya Muhammad Fariz Haazim B.Rashid berumur 12 tahun aktif dlm sukan teakwando.Menyertai kelab Skid Takwando WTF semasa di Negeri Johor untuk kebangsaan dan international ,selain itu saya juga aktif dalam bidang sukan seperti balapan,bola baling,dan bola sepak.bukan sahaja aktif dalam sukan,saya juga menyertai pelbagai jenis pertandingan dalam badan beruniform sekolah di SK.Seri Laksmana..adakah saya layak untuk memasuki sekolah sukan ini kerana saya telah mengikuti keluarga saya menetap di Melaka.Diharapkan pihak tuan memberi maklum balas pada saya dengan menghubungi saya di no 0137107809.

    ReplyDelete
  62. Saya muhd adam hakimi bin rizaimi dari smk meru klang,selangor ingin memohon ssn smkserikota.sukan bola sepak.position striker/winger.saye mohon sangat#finishingbaik#mesingol#passingferm0132261226/0196142287.
    Insta:adamrizzz Id wc:adam81929

    ReplyDelete
  63. sy nk tanya.. msh bole mohon ke kemasukan ssm seri kota utk thn 2017... sek terlps pandang

    ReplyDelete
  64. klu budak lepasa pt3 result x cantek, boleh mohon x?

    ReplyDelete
  65. klo sye nk masuk ke sekolah sukan ini ..tapi sye org pahang boleh x sye masuk ..sye wakil sepak takraw mssm ..harap dpt terima sye ..kerana sye mahu masuk ke sekolah sukan..call no-0199659660

    ReplyDelete
  66. Mewakili daerah di sekolah rendah tapi sekarang tingkatan 4 boleh ke memohon ?

    ReplyDelete
  67. Mewakili daerah di sekolah rendah tapi sekarang tingkatan 4 boleh ke memohon ?

    ReplyDelete
  68. untuk kemasukan tingkatan 4 2017 macam mana ye?

    ReplyDelete
  69. assalamualaikum,nama saya muhammad nasrun 16 thun saya aktif dlm sukan olahraga dan bola saya mewakili MSSD dan saya ada beberapa sijil. kalau ada kosong lagi boleh lah call saya(0192905227

    ReplyDelete
  70. masih ada kekosongan untuk pengambilan pelajar tingkatan 1 tak ?

    ReplyDelete
  71. tahun depan saya tingkatan 1 . jadi bole saya masuk sekolah smk seri kota ?

    ReplyDelete
  72. tahun depan saya tingkatan 1 . jadi bole saya masuk sekolah smk seri kota ?

    ReplyDelete
  73. Assalammualaikum...saya ilhan zulhadie..saya prnh mewakili sklh sebagai permain bola sepak pada tahun lepas dan tahun ini..umur saya 13 tahun...saya berminat untuk memasuki ke sekolah sukan...saya hendak melanjutkan bidang saya dalam bola sepak pada tahun depan...macam mana hendak memohon ye...

    ReplyDelete
  74. Saya ilhan zulhadie berumur 13 tahun berminat untul memasuki ke sekolah sukan...saya wakil bola sepak pada umur saya 10 tahun...macam mana hendak memasuki sekolah ini...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya juga pernah mewakili merentas desa daerah,olahraga daerah,bola baling daerah

      Delete
  75. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  76. Assalamualaikum anak saye berusia 15 tahun sekarang.... keputusan dia kurang memuaskan tetapi dia pernah mewakili muar dalam SPTS 2016 dalam acara hoki. boleh ke dia memasuki sekolah sukan negeri

    ReplyDelete
  77. Saya atlit 400m yang mempunyai PB 54.6 boleh daya masuk ke sekolah sukan itu saya merepukan atlit pelapis negeri perak....saya mewakili msspk tapi sayainjured semasa mssm so saya tak dapat main boleh saya dapat tawaran sekolah ini

    ReplyDelete
  78. Assalamualaikum bole kah orang pelepasan spm memasuki sekolah sukan ini

    ReplyDelete
  79. Assalamualaikum bole kah orang pelepasan spm memasuki sekolah sukan ini

    ReplyDelete